26 Mart 2015 Perşembe

Birşey aldım

Uzun zamandır bir cilt problemim var, bu hafta bu konuda uzman birine gittim ve bana bir ürün almamı tavsiye etti, tavsiye demeyelim de almam gerektiğini söyledi. Eczanede satılan dermokozmetik bir ürün. Kendi kendime çok mücadele verdim, acaba bir yıl bittikten sonra mı alsam diye ama bu soruna da biran önce çare bulmam gerekiyordu. O nedenle bugün eczaneye gidip ürünü satın aldım, hem de kullanmamaya karar verdiğim kredi kartımla. Şimdi de günah çıkartmak için buraya yazıyorum. Birileri beni teselli etsin lütfen

9 yorum:

  1. Bence sağlık harcamaları için bir istisna yapılmalı. Cilt de sağlık. ;)

    YanıtlaSil
  2. Bence de sağlık konusu istisnadır ama keşke kredi kartıyla olmasaydı :)

    YanıtlaSil
  3. Evde bırakıcam artık kartı, bu son olsun.

    YanıtlaSil
  4. Benim de geçen haziranda bıraktığım 2 yıllık bir almama maceram var. O dönem hiçbir tekstil ürünü vs almadım. Rutin bakım-temizlik ürünlerini de sadece ihtiyaç dahilinde alıyordum . Bir süre sonra cildim müthiş sivilcelendi ki ergenlikte bile sivilcem olmamıştı benim. Elimdeki yüz yıkama jeli ağzına kadar dolu diye atmak istemedim, yenisini de almadım ama problemin kaynağı oydu biliyordum. Epey bir süre saçma sivilceler ve lekeleriyle yaşamak durumunda kaldım. Yaptığım en aptalca şeylerden biriydi. Bu almama projesinin sağlıkla çakıştığı noktada askıya alınması lazım. Sonrası geri dönülemez olabiliyor çünkü. Örneğin kronikleşebiliyor filan.
    Bu arada cilt problemini bilmiyorum ama genel olarak cilde çok iyi gelen bir şey önerebilirim sana. Aloe vera bitkisi. Hem tüketilen bir şey değil, sürekli yenilenen bir kaynak.Bir de çok çabuk tutuyor bir parça yaprağını bile saksıya saplasan oluyor. Çevrenden edinebilirsin belki. Çabuk da büyüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kredi kartı kullanıyorum bu arada. Haziranda 'hiç almama'yı bıraktım ama artık az, çok çok az alma alışkanlığı yerleşti bende. İnternetten kredi kartıyla alışveriş yapıyorum bazen. Ama gündelik hayatta kredi kartımın varlığını bile unutuyorum. Zaten 1 tane çok düşük limitli kartım var. Sanırım mevzu o alışveriş için vicdanın nasıl hissettiriyor, o. Örneğin geçen gün internetten ikinci el bir çanta aldım çok ucuza. -çok kaliteli -çok ucuz -ikinci el, şirketlere kar sağlamadım -gerçekten ihtiyacım vardı - çok güzel -bu fırsatı bir daha yakalayamam. Tüm bu faktörler birleşince kredi kartımla almış olmam beni rahatsız etmiyor.
      Ama krem filan alacak olsam çok kötü değilsem, para biriktirir ya da maaşımı filan beklerdim galiba. Kredi kartı kullanmazdım. Yani bilemedim. Artı eksilerini düşün, vicdanın rahatsa sorun yoktur.
      Sevgiler ^.^

      Sil
    2. teşekkür ediyorum uzun yorumlarınız için.Ben de sizin gibi insanlardan örnek alarak bu yola girdim, bu yılı bitirdikten sonra da hayatım boyunca sadece ihtiyaçlarımı alan biri olurum umarım. Aleovera evde yetiştiriyorum ama bu bir ay boyunca yüzüme aldığım temizleyiciden başka hiçbirşey sürmemem gerekiyormuş, onu işler yoluna girince kullanıcam.
      Yanlız olmadığını bilmek iyiy geliyor
      Sevgiler

      Sil
  5. Sağlık için yaptığın bir harcama yemek kadar doğal... o kadar bilinçlisin ki buna hakkın var ki.
    kendini suçlayacak ufacık bile bi durum yok ..
    geçmiş olsun..inşallah düzelir sıkıntın
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil